Reklamace

Reklamační proces a odstoupení od kupní smlouvy podléhají platným obchodním podmínkám společnosti Triven, které v plném znění naleznete zde.

Reklamace:

V případě zjištění vady na zboží je třeba uplatnit reklamaci dodaného zboží, které technik společnosti posoudí a se zákazníkem je v co nejkratší době řešena forma vypořádání reklamace podle potřeby zákazníka a povahy vzniklé vady. V případě pochybností doporučujeme nejdříve kontaktovat naši infolinku a konzultovat problém s technikem. Nutné je následné písemné uplatnění reklamace prostřednictvím e-mailu. V případě potřeby lze uplatnění reklamace vyřešit také telefonicky, ale doporučená forma je e-mailem.

Pro tento účel je určen „Formulář pro uplatnění reklamace“, který zákazník odešle elektronicky na eshop@triven.cz. Je potřeba poskytnout maximum informací pro identifikaci objednávky, zejm. číslo objednávky, sériové číslo, kopie faktury (příp. dodacího nebo záručního listu).

Zákazník je do 24 hodin informován o přijetí reklamace a o postupu jejího řešení, příp. jsou technikem společnosti vyžádány doplňující informace. Rychlost vyřízení reklamace závisí na povaze vzniklé vady, ale snaha je o vypořádání co nejrychleji. Max. lhůta pro vypořádání reklamace je 30 dní od data přijetí.

V případě uznání reklamace, kdy kupující zboží vrací nebo ho prodávající vymění za nové, tak dopravní náklady s tímto spojené nese prodávající. Prodávající zboží buď bezplatně vymění za nové nebo na své náklady vadné zboží vyzvedne a vrátí kupujícímu kupní cenu v plné výši.

Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží bez udání důvodu):

Pokud se kupující (konečný spotřebitel fyzická osoba v souladu s občanským zákoníkem dle § 1829 a násl.) rozhodne pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 od převzetí zboží, tak kupující postupujte takto:

  • Kupující vyplní „Formulář pro odstoupení od smlouvy“ a tento zašle na eshop@triven.cz . Je potřeba poskytnout maximum informací pro identifikaci objednávky.
  • Prodávající zajistí vyzvednutí zboží do 5 pracovních dnů na adrese kupujícího, přičemž dopravní náklady na zpětnou přepravu nese kupující. Vracené zboží je max. do 5 dnů doručeno na sklad prodávajícího, kde je podrobeno kontrole. Pokud bylo doručeno bez poškození a v originálním balení, tak prodávající vystaví dobropis v plné výši hodnoty zboží a na bankovní účet kupujícího do 14 kalendářních dnů od doručení zašle zpět kupní cenu poníženou o náklady na zpětnou dopravu. Dopravné na vrácení zboží odpovídá částce placené kupujícím při objednávce.
  • Pokud bylo zboží již vybaleno a pro opětovné použití je třeba zboží přebalit, tak o tomto prodávající dopředu informuje kupujícího a sdělí náklady na obnovení balení.
  • V tomto režimu není možné vrátit zboží, které bylo poškozeno nebo již bylo zapojeno/zprovozněno v rámci topného systému.

Je-li kupujícím právnická osoba, tak nemá v souladu s právními předpisy nárok na vrácení zboží bez udání důvodu. V tomto případě kupující postupuje v režimu reklamace zboží.

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Formulář pro uplatnění reklamace